Værsgo, en spritny Webmail

På onsdag får din webmail et nyt look. Der er kommet ny loginside med enkelt og overskueligt login, og nyt intuitivt design med rene linjer og optimeret flow. Ud over det nye layout, er der nu endnu bedre understøttelse af mobile enheder, således at webmailen kan bruges på din tablet og din mobil, når du er på farten.

Webmail5

Vi opgraderer nemlig hele systemet bag webmailen. Det gør vi bl.a. på baggrund af de udfordringer der har været i forhold til pladsberegning. Det har givet udfordringer for jer som kunder, og det beklager vi. Vi har lyttet til jer, og i de seneste 4 uger arbejdet på højtryk for at finde den bedste løsning. Vi ved, at oppetid tæller mest, hvorfor vores primære fokus har været herpå.

Webmail 1

Opgraderingen af strukturen og designet, samt muligheden for at bruge din mail på mobile enheder,
resulterer i en klart bedre oplevelse for dig som bruger.

Vi håber, at du får lige så meget fornøjelse af den nye webmail, som vi har af at præsentere den for dig, og at produktet lever op til dine forventninger, både når det gælder bedre mobillayout, og et mere brugervenligt design.

Vi håber, at du vil tage godt imod den.

Har du behov for en Exchange Mail? Køb den her

128 svar to “Værsgo, en spritny Webmail”

  1. Ane

    Hvordan sortere man indbakken efter f.eks. dato, afsendere osv?

  2. Gert

    Hej
    Jeg kan ikke komme ind på webmail login, via webmail-linket?

    MVH Gert

  3. Martin

    Hej
    Et ønske herfra om at bevare muligheden for at vælge det gamle udseende.
    De her nye typer mail bokse der begynder at dukke op over det hele ødelægger mit humør.
    Så Thumps Up for at bevare det gamle udseende.
    MVH Martin

  4. Preben DALGAARD

    Hej – Er ikke voldsomt begejstret for jeres nye webmail. Den matematiske opgave f.eks på denne side er noget pjat at bruge min tid på. Ti gengæld sidder jeg nu og skal ha’ en mail afsted i en fart men kan ikke finde en “send”-knap. En helt simpel detalje. Hører gerne fra jer hurtigt.

    Mvh
    Preben

  5. Celestine

    Jeg har modtaget næsten 22.000 spam mails i min hvidliste!!
    Er der en anden måde end manuelt at skulle slette hver enkelt besked?

    Mvh Celestine

    1. Kasper J.

      Hej Celestine

      Du kan højre-klikke på mappen og herfra kan du vælge “Tøm Mappe”, så sletter den alle mails i den pågældende mappe.

      Mvh Kasper

  6. Martin

    Når jeg logger ind via webmail, så kommer der bare en helt blank skærm !!??

    KH
    Martin

    1. Kasper J.

      Hej Martin

      Prøv evt. at trykke “Ctrl” + “F5″. Så skulle den gerne genindlæse siden.

      Hvis du stadig får en blank side så prøv evt. med denne sti:

      http://webmail.dandomain.dk/

      Mvh Kasper

      1. Martin

        Kære Kasper,

        Har prøvet begge dele men det gør ingen forskel.

        Når jeg genindlæser siden bliver jeg bare smidt tilbage til log ind forsiden. og det andet link ændrer ikke på det.

        KH
        Martin

        1. Kasper J.

          Hej Martin

          Helt i orden. Jeg beder en af vore supportere ringe til dig snarest.

          Mvh Kasper

          1. Jesper Simonsen

            Hej

            Jeg har samme problem fra andre tablets mv. når jeg ikke er i min privatbolig.
            Kan ikke logge på og kaster tilbage til hovedsiden med logon.

  7. Marc Holtze

    Hej
    Hvor finder man “signatur” i svarmailen. Jeg har fundet den i toppen til højre, men jeg har brug for den i svarmailen. :-(
    Mvh Marc Holtze

    1. Kasper J.

      Hej Marc

      Signaturen bliver automatisk indsat hvis du har defineret den i dine indstillinger i webmailen. Så den skulle altså gerne komme frem uanset om det er en ny mail eller om du besvarer en du har modtaget. Du skal være opmærksom på at du i indstillingerne for signatur under “Avancerede indstillinger” har mulighed for at deaktivere den ved “Svar”.

      Mvh Kasper

  8. Marc Holtze

    Hej Igen
    Vi har ikke brug for den hver gang (vi er to forskellige personer der svarer); før kunne man definere “signatur” i svarmailen, nu skal den defineres før man går i svarmailen. Øv!
    Mvh Marc Holtze

    1. Kasper J.

      Hej Marc

      Jeg er ikke helt sikker på hvad du mener, men du kan definere flere forskellige signaturer i webmailen. Du kan under “Indstillinger” > “Mail” > “Signatur” > “Tilføj” tilføje ekstra signaturer. Disse kan du så skifte mellem, når det er du skal skrive en besked eller svare en, og når andre skriver kan de så vælge deres.

      Mvh Kasper

  9. Marc Holtze

    Hej Kasper
    Ja det er korrekt, men vi kan IKKE vælge signatur i svarmailen som man kunne før.
    Det betyder at man HVER gang skal ind i opsætning og chekke om signatur er rigtig INDEN man besvarer en mail; før kunne man beslutte “Signatur” inde i mailen.
    Jeg går tilbage til den gamle brugerflade.. :-(
    Mvh Marc Holtze

    1. Kasper J.

      Hej Marc

      Det har virket fint idet jeg har forsøgt. Du kan vælge hvilken signatur du gerne vil have indsat ved denne knap:

      http://images.dandomain.dk/mailattachments/a391db8da05e4bb6bb952fc051319a5e.jpg

      Hvis du stadig har problemer med det, kan jeg evt. få en af vore supportere til at ringe til dig?

      Mvh Kasper

  10. Marc Holtze

    Hej igen igen
    Den havde jeg ikke lige set :-( :-)
    Sorry
    Undskyld ulejligheden
    Mvh Marc

    1. Kasper J.

      Hej Marc

      Det er helt i orden – det er kun godt at vi har fået det løst.

      Mvh Kasper

  11. Steen

    Sikke en gang hø! For mig ligner det nye set-up en fup-side.
    Er det rigtigt, at mailfolderen tilgås bare via en http, og ikke en https-URL?
    Er det rigtigt, at Inbox staves med stort, mens drafts og sent staves med småt?
    Er det rigtigt, at alle foldernavne er på engelsk, mens Papirkurv er på dansk?
    Er det rigtigt, at mails ikke kan sorteres efter afsender eller byte-størrelse?
    Er det rigtigt, at mails kun kan slettes ved at markere og så op igen til deleteknap?

    1. Kasper J.

      Hej Steen

      Jeg beklager at designet ikke falder i din smag. Du kan evt. skifte interfacet på din webmail ved at klikke på din bruger i højre hjørne og vælge “Skift til gammelt interface”.

      1. Ja, selve webmailen er på nuværende tidspunkt ikke kørende med en https – dette er dog noget som vi har på tegnebrættet at få lavet snarest.
      2. Mappernes navne er som de har været navngivet i din konto fra starten af. Vi har i det nye design lavet så alle standardmapperne er oprettet med danske navne, men hvis de tidligere har været oprettet i din konto med engelsk, vil de stadig være på engelsk. Du kan også selv omdøbe mapperne til det navn du gerne vil have. Du kan højreklikke på den mappe du gerne vil omdøbe og vælge “Omdøb”.
      3. Se 2.
      4. Sorteringen er som beskrevet i tidligere indlæg “gemt” indtil du laver visningen mindre – så får du mulighed for at sortere efter størrelse, dato, afsender, flag osv.
      5. Du kan slette enten på den måde du har beskrevet, eller ved at højreklikke på den mail du ønsker at slette og vælge “Slet”. Alternativt kan du markere flere ad gangen og herefter slette det du ønsker på samme måde.

      Såfremt du har yderligere spørgsmål må du meget gerne kontakte os på support@dandomain.dk eller alternativt via telefon på 8777 9045.

      Mvh Kasper

  12. lone hansen

    til dandomain
    jeg vil ikke takke for den af jer selv meget roste opdatering.
    når man som jeg ikke har forstand på al teknikken, så er det i den grad irriterende at jeg sidder med noget som tidligere fungerede fint og nu har jeg noget, hvor jeg nu end ikke kan oprette en ny mail og sende af sted
    så mange sure smileyer herfra

    1. Kasper J.

      Hej Lone

      Jeg har bedt en af mine supportere ringe til dig hurtigst muligt således at vi kan få løst problemet.

      Mvh Kasper

    2. Kasper J.

      Hej igen Lone

      Vores supporter har forsøgt at ringe til dig, men det nummer vi har registreret på dig eksisterer desværre ikke. Har du evt. mulighed for at fremsende et nyt nummer vi kan træffe dig på?

      Mvh Kasper

  13. Per

    Hejsa.
    Jeg synes ikke søgefunktionen virker?
    /Per.

    1. Kasper J.

      Hej Per

      Selve søgefunktionen kræver at du trykker “Enter” når du har skrevet dine søgeord. Herefter skulle du gerne få de ønskede søgninger frem.

      Mvh Kasper

  14. Per

    Hej Kasper.
    Desværre. no-go :/
    OS er noget ældre XP halløj. kan det være årsagen?
    7Per.

  15. Per

    Ok. Efter at have pudset brillerne, så jeg at der er et søgefelt mere oppe til højre. Jeg brugte det der er nede til venstre, hvor det gamle var.
    Jeg er kørende igen :-)
    /Per.

    1. Kasper J.

      Hej Per

      Alle tiders. Hvis du render ind i yderligere udfordringer kan du evt. tage kontakt til vores support på support@dandomain.dk eller på telefon 8777 9045.

      Mvh Kasper

  16. Teresa

    Kære Dandomain,
    Præcist sammenfaldende med jeres opdatering har jeg oplevet at jeg for hver mail får en mail, hvori der står at mailadressen har error, idet at den fejlagtigt er blevet sat til at forward til teresa@ajslev.com i stedet for .dk. Måske det blot er tilfældigt sammenfald (mener ikke at jeg selv har ændret i indstillingerne), men det vil være dejligt hvis I kan hjælpe med at løse dette problem. Det skal nævnes at min mail adresse er en del af en fælles familie mail adresse.

    Mange hilsner
    Teresa

    1. Jesper

      Hej Teresa
      Beklager det sene svar. Jeg har vendt din problemstilling med support, og det er ikke umiddelbart noget, der kan have direkte sammenhæng med opdateringen. Men ring meget gerne til tlf. 87 77 90 45 eller skriv en mail til support@dandomain.dk, så vil en af vores supportere guide dig til at afhjælpe problemet.

      Mvh
      Jesper

  17. Anders Kinch-Jensen

    Med overgangen til jeres nye design får jeg nu dagligt 15-20 irriterende spammails. Før fik jeg slet ingen. Hvad er forklaringen – og hvad kan jeg gøre ved det?

    1. Jesper

      Hej Anders. Beklager det sene svar på dit spørgsmål. Der er en forklaring på, at du nu kan se dine spammails i indbakken. Det er en setting vi bevidst har lavet, men du kan ændre tilbage, så spammails igen kommer i spam-mappen. Følg anvisningen her:

        Log ind i din emailmanager
        Vælg den mailadresse, det drejer sig om
        Tryk på Spamfilter
        Vælg Avanceret i feltet der hedder Spamfilter virkemåde.
        Gem

      Årsagen til ændringen er, at en del brugere af webmailen ikke var bevidste om spammappen, og derfor oplevede at miste mails, som fejlagtigt var endt her.

      Mvh
      Jesper

      1. Niels Vagn Pedersen

        Jeg har samme problem som Anders, og har forsøgt at sætte en regel op, der automatisk flytter alle mails med header = [Spam] til Spamfolderen. Jeg har dog ikke kunnet få det til at fungere. Hvor finder jeg Spamfilter-opsætningen, så mine spammails ender i spam-folderen? Jeg har umiddelbart ingen ‘emailmamager’ – hvad mener du med dette?

        mvh Niels

        1. Kasper J.

          Hej Niels

          Selve emailmanageren har du adgang til via denne side:

          http://emailmanager.dk/

          Dette kræver dog at du har administratoradgang hertil, for at kunne rette i indstillingerne for alle jeres konti. Alternativt kan du logge ind i kundecenteret på vores hjemmeside her:

          https://www.dandomain.dk/kundecenter.html

          Herfra kan du så under “Mine Produkter” -> “Mailhotel” -> “Værktøjer” -> “Emailmanager” logge direkte ind i emailmanageren og tilrette dine spamfilter-opsætning.

          Såfremt du har yderligere spørgsmål må du meget gerne kontakte os på support@dandomain.dk eller på tlf. 8777 9045.

          Mvh Kasper

  18. Wickie Andersen

    Hej,

    Jeg har forsøgt at lægge et billede i min signatur, men uden held. – Kan I hjælpe med en løsning?

    Pft.

    1. Jesper

      Hej Wickie
      For at opsætte et billede i din signatur kræver det at du bruger et ekstern billede.
      Det vil sige at du skal lægge billedet ind på en hjemmeside først. Hvis du selv har en hjemmeside så kan du lægge det ind på denne og hvis ikke kan du finde diverse gratis billede hosting hjemmesider på nettet.
      Når du har billedet lagt op går du i webmailen under Indstillinger og vælger fanen Mail.
      Her trykker du på Signatur.
      I selv signaturen til højre er der et lille billede af et lille bjerg med en sol.
      Tryk på denne og indtast adressen til dit signaturbillede i feltet URL.
      Tryk og og billedet skulle komme frem i signaturen.

      Hvis du har flere spørgsmål kan du skrive til support@dandomain.dk eller ringe på telefon 8777 9045.

      Vh
      René

  19. Fredy Vammen

    Hej
    Jeg har samme problem som Gert.
    Kan heller ikke logge på og ej heller på det medsendte link.
    Hilsen Fredy

    1. Jesper

      Hej Fredy
      Vi har oplevet andre med samme problem, som havde den forkerte kode. Hvis du kontakter os på support@dandomain.dk eller på telefon 8777 9045 kan en af mine kolleger hjælpe dig videre.

      Vh
      René

  20. Nina

    Hvordan hulen – undskyld – får jeg reset mit password til min webmail – hvor ER der en knap / funktion til dette?
    Mit log-in til min webmail duer ikke – og jeg vil altså gerne derind – men kan ikke finde et link – funktion – knap eller andet dertil???
    Hjælp
    mvh Nina

    1. Kasper J.

      Hej Nina

      Der er ikke nogen funktion til det direkte i webmailen. Du skal logge ind i emailmanageren for at nulstille passwordet til din konto. Du kan logge ind i emailmanageren her:

      http://emailmanager.dk/

      Som alternativ kan du logge ind i vores kundecenter og under “Mine Produkter” -> “Mailhotel” -> “Værktøjer” -> “Emailmanager” logge direkte ind.

      Du logger ind i kundecenteret her:

      https://www.dandomain.dk/kundecenter.html

      Hvis du har yderligere spørgsmål eller problemer med at logge ind nogen af stederne kan du evt. kontakte os på support@dandomain.dk eller på 8777 9045.

      Mvh Kasper

  21. Heidi

    Hej
    Hvordan bestiller jeg mere plads til mail ? brugt 15 % og har 10 mail

    1. Kasper J.

      Hej Heidi

      Du kan tilkøbe ekstra plads til din konto via kundecenteret, eller alternativt kan jeg bede en af mine sælgere ringe dig op?

      Du kan logge ind i kundecenteret her: https://www.dandomain.dk/kundecenter.html

      Herefter skal du under “Mine Produkter” -> “Mailhotel” -> “Opgrader”.

      Mvh Kasper

  22. Gurli Madsen

    Hej
    Jeg ved ikke om det har noget at gøre med den nye mail, men pludselig bliver vi spammet helt vildt. Det har ikke været et problem tidligere. Vi sortlister alt hvad vi kan men alligevel vælter det ind med uønsket spam. Hvad kan vi gøre ?
    mvh Gurli

    1. Kasper J.

      Hej Gurli

      Man kan oprette nogle forskellige regler hvis der er noget af det samme som går igen på de forskellige emails. Normalt tager vores spamfilter det meste af det der kommer, men hvis du modtager flere end normalt kan det evt. være grundet problemer med din konto, altså at den har været kompromitteret. Jeg vil anbefale at du prøver at ringe til vores support, så kan vi tage et kig på det sammen med dig.

      Du kan kontakte os på 8777 9045, eller alternativt kan vi ringe dig op?

      Mvh Kasper

  23. Per Hansen

    Hej
    Jeg kan ikke se den nye side og hvor er mine sendte mails

    mvh per

    1. Kasper J.

      Hej Per

      Du skulle gerne kunne se det nye design på denne side: http://webmail.dandomain.dk/webmail/

      Ligeledes skulle du gerne kunne se dine sendte mails, såfremt de er sendt gennem webmailen i mappen “Sendt post”.

      Mvh Kasper

  24. Ole Skouw

    Hej med jeg mener at i det “gamle” webmail, slettede den mine mail, hvis jeg havde læst dem i outlook, nu ligger alle mine mail i ind bakken, selv om jeg har læst dem i CPU mail program? Mvh Ole

    1. Kasper J.

      Hej Ole

      Der burde ikke være forskel fra den gamle til den nye, i forhold til hvordan outlook håndterer dine mails. Umiddelbart lyder det til at være din klient der skal tilrettes.

      Jeg kan evt. bede en af mine kolleger fra supporten ringe til dig, eller alternativt kan du ringe til os på 8777 9045.

      Mvh Kasper

  25. Robert A

    Hej,
    Når jeg logger på min webmail, så opdateres min indbakke ikke. Seneste mails er fra 2013.
    Jeg får dem fint på telefon osv

    Mvh Robert

    1. Kasper J.

      Hej Robert

      Så vidt jeg kan se har du ikke opsat dit domæne til at håndtere emails hos os. Jeg tænker at du evt. har email et andet sted for domænet?

      Jeg vil anbefale at du evt. ringer ind til vores support og får en snak med dem ang. dit setup. Du kan kontakte os på 8777 9045, eller alternativt kan jeg bede en af mine supportere ringe dig op?

      Mvh Kasper

  26. Per

    Hejsa.
    Ved brug af smartphone (Samsung S5 mini, andriod) oplever jeg at det er meget ustabilt. Hvis det endelig lykkes at logge ind havner man ofte ude i login igen når man prøver at navigere rundt. For det meste får man beskeden “No data recieved” ell. lign ved loginforsøg. Et par gange har jeg prøvet at besvare mails, men med skiftende held. Både tablet og mobil funktion er prøvet.
    /Per.

    1. Kasper J.

      Hej Per

      Det skulle meget gerne fungere med mobile enheder ligeledes. Er det i selve loginfasen at du vælger at den skal køre som “Mobile” version? Jeg vil meget gerne hvis du vil prøve at ringe til os og tage en snak med en af mine supportere, eller alternativt kan jeg bede en af dem om at ringe dig op?

      Mvh Kasper

  27. Susanne Christensen

    Hvordan får vi vores logo på signatur?

    1. Kasper J.

      Hej Susanne

      Det kan du gøre i selve indstillingerne for din signatur. Det du skal være opmærksom på er, at selve billedet skal være tilgængeligt offentligt fra. Altså skal du have billedet til at ligge et sted på nettet og så indsætte det i signaturen. Hvis du er i tvivl om hvordan dette gøres vil jeg anbefale at du tager fat i vores support på 8777 9045.

      Mvh Kasper

  28. viola

    Hvordan får jeg min mail tilføjet på en windows8.1? Indgående server skal være af type IMAP?

    1. Kasper J.

      Hej Viola

      Det afhænger af hvilken klient du bruger i Windows 8.1. Jeg har bedt en af vores supportere kontakte dig med henblik på at få det løst.

      Mvh Kasper

  29. Torben Larsen

    Hej,

    Hvordan bruger man et billede / loge i sin signatur ?

    Når jeg prøver at bruge et billede står der at tilbehør ikke understøttes ?!?
    Hvad gør jeg galt ?

    Mvh
    Torben

    1. Kasper J.

      Hej Torben

      For at kunne bruge et billede skal det være offentligt tilgængeligt, altså eks. igennem google eller lign.

      Du kan evt. tage kontakt til vores support på 8777 9045 og få hjælp til det her.

      Mvh. Kasper

  30. Tine Helles

    Hejsa.
    Jeg kan pludselig ikke komme ind på min mail. Kan jeg få hjælp til at finde ud af, hvad jeg har overset.
    Tine

    1. Kasper J.

      Hej Tine

      Det ser ud til at dit abonnement er pauset. Jeg har bedt en af mine kolleger kontakte dig ang. løsning af problemet.

      Mvh Kasper

  31. anne andersen

    Vil gerne vide hvad man gør ved uønskede mails. Der kommer ind imellem mails man ikke kan afmelde, og nu kan jeg ikke mere sortliste afsenderen, det har virket indtil nu, hvorfor ikke mere??? Jeg kan sagtens slette dem men det forhindrer jo ikke nye mails.
    Venlig hilsen
    Anne Andersen

    1. Dennis Mathiesen

      Hej Anne,
      I din webmail vil du kunne logge ind, finde din mail i oversigten, og højreklikke på email emnet. I menu’en der kommer frem, vælger du dernæst “Administrer afsender…” og herunder er der mulighed for at sætte afsender på black eller whitelist.
      Vi har desværre _ikke_ adgang til din mail så vi kan logge ind og se konkret på din konto om der er indstillinger eller forhold der gør du ikke har funktionen, men du er meget velkommen til lige at give vores support et ring så kan vi evt. gennemgå tingene med dig.

  32. Thomas

    Hej

    Jeg har oprettet en mailkonto i forbindelse med domænet. Jeg kan godt sende mails, men der kommer ingenting ind! Hvad kan det skyldes at jeg ikke modtager de mails, jeg prøver at sende til den nye adresse?

    1. Dennis Mathiesen

      Hej Thomas,
      Det kan skyldes mange ting, eksempelvis DNS, aktivering ved DK-Hostmaster eller andet.
      Jeg vil anbefale dig lige give os et ring på +45.87779045 eller mail på support@dandomain.dk hvor du beskriver hvilken mail adresse der er tale om og om du får nogen fejlkoder i forbindelse med brugen af din mail. Det vil være nemmere for os at kigge ind i direkte når vi kender mail adressen og evt. yderligere beskrivelse.

  33. Henrik Thorsted

    I preview billedet kan man ikke længere set mail adresse og navne på vedhæftede filer. Først når man flytter musen hen over stedet hvor navnet normalt står bliver det orange og man kan se navnet.

    Tror i er kommet til at vælge tekst farven til at være hvid i css:
    .obj_mailview td.header_container a {
    color: #fff;

    Når jeg slår den fra bliver teksten i hvert fald synlig :-)

    Fiks det venligst – det er nok ikke alle der kan finde ud af selv at rette i css.

    1. Dennis Mathiesen

      I forhold til nylig opdatering, vil jeg høre om du stadig har udfordringen, og i så fald bede dig sende detaljer for dette til vores support da jeg desværre ikke kan genskabe fejlen herfra.

  34. Flemming Hagner

    Hvordan kan jeg få billede fra min webmail over på extern disk. Mvh Flemming Hagner

    1. Dennis Mathiesen

      Hej Flemming,
      Umiddelbart vil en let genvej på windows via eksempelvis Internet Explorer være at bruge den indbyggede funktion der aktiveres ved højreklik på billedet og vælge “gem som”. Derefter kan du gemme billeder mv. på de lokationer du måtte have brug for.

  35. scantune

    Min søgefunktion fungerer ikke.
    permanent problem?

    /Per.

    1. Dennis Mathiesen

      Hej Per,

      Jeg har undersøgt din henvendelse og det du oplever og der er ikke noget der bevirker vi kan genskabe det eller hørt lignende.
      Jeg vil anbefale dig lige at tage kontakt til vores support, så vil de kunne hjælpe dig igennem med at finde evt. udfordringer du måtte have.

  36. Hanne Lauritzen

    Kære DanDomain
    Jeg er godt og grundig træt af jeres seneste opdatering! Alle mails åbner uden jeg har klikket på dem, det er brandirreterende, da det hele så er et stort virvar. Jeg sorterer mine mails i mapper, men kan ikke følge med i hvad jeg HAR gennemgået og hvad jeg IKKE har fået kigget på, det er et stort problem. Ydermere vælter det nu ind med spam-mails, jeg har ingen mulighed for at slette mails som uåbnede, hvilket jeg altid har brugt for netop ikke at få mere spam. Mailene åbner af sig selv, uanset hvad, så alle mails figurerer som ‘læst’, også spam. Som det er nu får jeg en del spam-mails ind hver dag, tidligere ikke en gang én om ugen.
    Håber i snarest får løst problemet.
    Med venlig hilsen
    Hanne Lauritzen

    1. Dennis Mathiesen

      Hej Hanne,

      Det er naturligvis beklageligt at du oplever problemer med den åbner dine mails.
      Du kan dog slå denne funktion fra. I toppen af webmailen har du en lille firkantet knap hvor du kan bestemme om du ønsker forhåndsvisning (altså om mailen skal vises når du trykker på den).
      http://images.dandomain.dk/mailattachments/c541c337a9484914b27aec6b9aa6810b.jpg
      Sæt denne til None og det skulle virke som ønsket.

      Ang. at du modtager store mængder spam, så vil jeg anbefale at du kontakter os på 87 77 90 45 hvor vi kan hjælpe dig med at forbedre din filtrering.

  37. Else

    Jeg har ikke mere plads på min indbakke. 118% Har deletet næsten ALT, og den står stadig på 118. Plejer at få plads når jeg har fjernet alle i papirkurv, men der sker intet

    1. Dennis Mathiesen

      Hej Else,

      Vi har forsøgt at komme i kontakt med dig, dog uden held, så jeg vil anbefale du lige tager kontakt til os på +45 8777 9045 så vil vi hurtigt kunne danne os et overblik og finde en løsning til dig.

  38. Nanna Bæk Møller

    Jeg har et problem med at min mailboks alt for hurtig bliver fuld, så jeg kan derfor ikke modtage mails i Outlook, som er tilkoblet vores dandomain.
    Er det muligt at tilkøbe mere plads, eller kan jeg på en eller anden måde slette alle mine mails på én gang, eller kan det virkelig passe at jeg skal til at markere alle mails, og derefter slette dem i papirskurv, for det tager virkelig lang tid.

    MVH Nanna B. Møller

    1. Nadia Kjær Christensen

      Hej Nanna

      Der er flere muligheder for at sikre sig at der ryddes ud i mails på serveren, som er den der definerer den plads, du har til rådighed.
      Du kan som du selv beskriver aktivt gå i webmailen og rydde ud i de mails, der nu engang ligger. Det kræver, som du skriver, lidt tid at få slettet.
      Det du også kan gøre er, at du i dit Outlook program, under den enkelte kontos indstillinger, kan definere, hvor ofte der skal slettes post fra serveren – således at den selv rydder op løbende.

      Du er mere end velkommen til at kontakte vores support på tlf. 87779045 og få hjælp til at lave sidst nævnte indstilling i dit Outlook program.

      Mvh. Nadia

  39. Pilu

    Jeg kan ikke komme ind på mit email under webmail dandomain og får beskeden account disbaled, når jeg taster.

    Nogen der kan hjælpe?

    1. Nadia Kjær Christensen

      Hej Pilu
      Det skal vi nok hjælpe dig med.
      Ring eller skriv til supporten på tlf. 8777 9045 eller support@dandomain.dk.
      Mvh. Nadia

  40. Dan

    Jeg kan heller ikke komme ind på webmail fra e-mailmanager

    Kan du hjælpe mig?

    Mvh. Dan

    1. Dennis Larsen

      Hej Dan
      Vi vil gerne kigge med, så vi kan se, hvad problemet er.
      Ring venligst til supporten på tlf. 8777 9045.
      Mvh. Nadia

  41. Niels Aaholm

    Vores email virker ikke mere den skriver Account disbuled
    Det drejer sig om aaholm@profibermail.dk og listha@profibermail.dk

    håber på at I kan hjælpe os

    I kan træffe os på mobilnummer Niels 27820342 eller Lis 27820343

    mvh

    Niels Aaholm

    1. Nadia Kjær Christensen

      Hej Niels

      Vores support kontakter dig.
      Ellers er du altid velkommen til at ringe til dem på tlf. 8777 9045

      Mvh. Nadia

  42. Else

    Kan ikke komme ind på webmail – den skriver account disabled
    Venlig hilsen Else

    1. Nadia Kjær Christensen

      Hej Else
      Vores support kan hjælpe dig. Ring på tlf. 8777 9045
      eller sende dem en mail på support@dandomain.dk.
      Mvh. Nadia

  43. Karina Sander

    På min webmail på min tlf kan jeg ikke se mine mapper. Hvis jeg sender en mail fra min telefon, kan jeg ikke se den på min computer når jeg logger ind på mailen. Hvordan kan jeg få dette synkroniseret?

    Mvh
    Karina

    1. Dennis Mathiesen

      Hej Karina
      Webmailen i mobil udgave understøtter desværre ikke visning af mapper.

      Jeg vil anbefale at du kontakter supporten ang. Nr 2 da alle mails der er sendt fra webmailen jo bør blive der (med mindre du sender den fra mobilen).
      Mvh. Dennis Mathiesen

  44. Roberto

    Hvordan kan jeg forhindre at en uønsket sender skriver en besked til mig?
    Kan man gemmes som i den gamle version?
    Hvorfor har I ikke inkluderet denne fornem filter??
    Træls den nye version..

    1. Nadia Kjær Christensen

      Hej Roberto

      Du kan vælge at ”Blackliste” en afsender ved at højreklikke på en email fra vedkommende, vælge administrer afsender og ”Blackliste”
      – Se eventuelt billedet her: http://images.dandomain.dk/mailattachments/c3dd1e462f08474481fce0462f2c5746.jpg

      Savner du det gamle email design, vil du altid kunne gå tilbage til det.
      Dette gøres ved at klikke på silhuetten i øverste højre hjørne, hvor der så vælges ”Skift til gammelt design”
      – Se eventuelt billedet her: http://images.dandomain.dk/mailattachments/0039f487a9214afc833b6167b4b8f469.jpg

      Du er altid velkommen til at kontakte vores support for hjælp tlf. 87 77 90 45

      Mvh. Nadia

  45. mogens larsen

    Mine mails i indbakken, blev tidligere slettet fra mail.
    indbakken når jeg åbnede min Outlook.

    Det gør de ikke længere ,hvorfor????

    1. Nadia Kjær Christensen

      Hej Mogens

      Er det på en ny opsat pc, at du oplever dette?
      Det er en indstilling i Outlook, som effektuere denne handling. Nærmere bestemt et flueben.
      Fluebenet sættes under Konto indstillinger > Rediger > Flere indstillinger > Fanebladet avanceret: http://images.dandomain.dk/mailattachments/478eee60a19f4fda8813280fbdd94e3b.jpg

      Tag gerne kontakt til vores support på telefon: 87 77 90 45 eller support@dandomain.dk

      Mvh. Nadia

  46. Henrik Petersen

    Hvordan får jeg min mail konto integreret til Office 365 Outlook?
    Jeg ønsker kun at benytte Outlook..

    1. Nadia Kjær Christensen

      Hej Henrik
      Tag fat i vores support på tlf. 87 77 90 45, så hjælper de dig på vej.

      Mvh. Nadia

  47. Birgitte Smidt Holm

    Hej,

    Jeg har lige forsøgt at sende mails til Hotmail og live adresser, men får alle retur med en fejl. Hvorfor kan jeg ikke sende til denne type adresser længere?

    Med venlig hilsen

    Birgitte

    1. Dennis Mathiesen

      Hej Birgitte

      Vi er bekendt med at der har været problemer med at sende til hotmail fra vores mail løsning. Vi er i fuld gang med at løse det.
      Jeg kan ikke give en nøjagtig status for hvornår det virker igen, men vi håber på at få det løst hurtigst muligt.

      Du kan se mere info på vores drift side – http://drift.dandomain.dk

  48. Regitze

    Det sikkert rigtig godt men nu kan jeg ikke logge ind på min mail. Hvad gør jeg ???

    1. Nadia Kjær Christensen

      Hej Regitze
      Kontakt vores support på tlf. 87 77 90 45, så hjælper de dig.
      Mvh. Nadia

  49. per juhl

    ka ikke logge ind på mail…for besked om at den er disable…????

    1. Dennis Mathiesen

      Hej Per,

      du har bestilt opgradering til hosted exchange hos os, og aftalt migrering af data, så jeg vil anbefale dig du lige tager kontakt til supporten for at høre om status på denne del.

  50. Mona B.W. Nielsen

    jeg har glemt adgangskode, hvad gør jeg..?

    1. Nadia Kjær Christensen

      Hej Mona.
      Du kan altid ringe til vores support og få hurtigere svar.
      Koden kan ændres i dit kundecenter https://kundecenter.dandomain.dk/ under mine produkter/profiber og mailhotel/emailmanager.
      Ring endelig hvis det ikke er hjælp nok tlf. 8777 9045
      Mvh. Nadia

  51. Louise Clemmensen

    HEj

    Jeg kan ikke modtage eksterne mails på min mail. Kan I hjælpe?
    Mailen er: louise@thenew.dk

    1. Nadia Kjær Christensen

      Hej Louise

      Ring ind til vores support på tlf. 8777 9045, så hjælper de dig.
      Mvh. Nadia

  52. Henrik Ussingkær

    Hej Dandomain

    Jeg kan ikke komme ind på min mail de sidste 3 dage, hvad har i ændret ? der står at password ikke passer???!!!

    mvh.
    Henrik

  53. Jeanette

    Hej Henrik

    Jeg kan ikke se nogle problemer med din email, den er ganske aktiv. Prøv evt at skriv ind til vores support på support@dandomain.dk, fra en anden kontakt email adresse, så vil vi i supporten gerne hjælpe dig videre. Du er også mere end velkommen til at give os et kald i hverdagen mellem 8 – 16 på 87 77 90 45 Vi har åben for telefonen mellem jul og nyt år.

    Mvh. Jeanette

  54. Henrik Ussingkær

    Tusind tak, fin service! Jeanette
    det vil jeg gøre :-)
    Henrik

  55. Rene Kühl

    Hej
    Kan jeg indsætte et logo når jeg bruger jeres webmail??
    således at det ligger fast hver gang jeg skriver en mail
    på forhånd tak

    Rene Kühl

    1. Dennis Mathiesen

      Hej Rene,

      Ja, det kan du helt bestemt. Vores support har oprettet en decideret vejledning til dette og kan findes på vores support sider her:
      https://support.dandomain.dk/tilknyt-signatur-i-din-webmail/
      hvor de gennemgår slavisk hvordan du kommer i mål med opgaven.
      Rigtig god fornøjelse med det.

  56. Trine Piilgaard

    Er der mulighed for at opgradere størrelsen på mailboxen fra de 100 MB til fx 5 GB?

    1. Dennis Larsen

      Hej Trine

      Giv os et kald på 87 77 90 45, så hjælper vi dig med at få mere plads.

      Dennis

  57. Jan Hauerberg

    Og det er jo glimrende med en ny webmail igen igen. Men hvorfor duer mit logon nu ikke i modsætning til for et par dage siden ? Fordi jeg bruger firefox nu i stedet for explorer ?

    1. Dennis Larsen

      Hej Jan

      Prøv at giv supporten et kald, så skal de nok lokalisere årsagen.
      Tlf. 87 77 90 45.

      Mvh
      Dennis

  58. birthe nielsen

    hejsa .. jeg har et problem med min mail. Når jeg sletter mine mails, bliver mit “lager” ikke mindre.. dvs siger at jeg snart når mine grænse for hvor meget plads jeg bruger.. Jeg er nu på 70,05 MB ud af de 100 jeg har til rådighed.. hvad skal jeg gøre??vh birthe

    1. Dennis Larsen

      Hej Birthe
      Prøv at giv supporten et kald, så skal de nok lokalisere årsagen.
      Tlf. 87 77 90 45.

      Mvh
      Dennis

  59. Jan eugén

    min email er blevet hagget hvordan laver jeg en ny adgangskode?
    Mvh Jan

  60. Knud Lindholm

    Jeg kan ikke logge ind, bliver smidt tilbage på logindsiden igen. Nogen løsning?

    1. Dennis Mathiesen

      Hej Knud,
      Det kan være caps lock eller andet, for der er ikke foretaget ændringer på din konto, og jeg kan se det hele arter sig som forventet. Du kan evt. logge ind i dit kundecenter på https://kundecenter.dandomain.dk og via denne få adgang til din email manager hvor evt. du kan opdatere din kode. Kontoen er ikke deaktiveret via email manager, så hvis du stadig har udfordringer så tag evt. kontakt til supporten.

  61. Pernille

    Jeg har en hel masse mail-adresser liggende i “hvid-liste”. Hvordan fjerner jeg dem nemmest?

    Mvh. Pernille

    1. Dennis Mathiesen

      Hej

      Du kan fjerne dem inde fra webmailen. Webmail.dandomain.dk Men hvis det er mail adresser du ønsker at modtage mails fra, er der ingen grund til at fjerne dem. Ring evt. ind til vores support på 32 70 83 79 hvis du skal have yderligere hjælp ?

Læg en kommentar


8 − seks =