Dét får du ud af at være DanDomain shoppartner

To gange om året sker det. Parkeringspladsen her på matriklen i Randers bliver fyldt med biler fra nær og fjern. Dørene åbner ind til den ikoniske glasbygning. Ind myldrer det med alle vores fantastiske webshop partnere, som har en rigtig stor andel i vores succes. De udgør grundstammen i vores famøse økosystem, som vi så populært kalder det internt. I dag, onsdag, afholder vi endnu et partnerevent, hvor de kan få indflydelse på de tilbud, vi tilbyder vores webshopejere.

Her i blogindlægget får du et lille indblik i, hvad det er, der sker bag de lukkede glasdøre – og hvad det vil sige at være DanDomain shoppartner. Men det kommer vi tilbage til lidt senere, når du har fået en lille introduktion til partner-konceptet.

Førnævnte økosystem dækker over et full-service koncept, hvor du som kunde (webshopejer) her i vores butik, bliver serviceret og taget hånd om hele vejen rundt fra webshop design til SEO og AdWords. Vi har nemlig nogle helt unikke partnere, som alle byder ind med hver deres kompetencer – og sammen som en homogen enhed er de i stand til at levere en uovertruffen service samt imødekomme de ønsker, som særligt vores webshopejere sidder med derude. Kort sagt formidler DanDomain kontakten, og vores partnere sørger for, at webshopejerne bliver udstyret med de værktøjer, de gerne vil have i deres nye eller eksisterende shop.

Kort proces og betænkningstid

Der er sjældent langt fra tanke til handling, når det gælder udvikling af nye løsninger og moduler (apps) til shoppen. Når nogle shopejere tilkendegiver en mangel eller behovet for en ny løsning, så sætter vi straks noget i søen, hvorefter vores partnere kan byde ind på opgaven og se, om det er en udfordring, der kan løses. Og det er det heldigvis oftest. Vi gør absolut alt, vi kan for at imødekomme de forslag og muligheder, vi får ind, men det er klart, at der skal være en større interesse for mulige produkter. Derfor granskes mulighederne på bagkant.

Tilbage til et af vores nydelige mødelokaler, hvor shoppartnerne har taget plads denne onsdag formiddag. Her bliver der flittigt kastet bolde op i luften om nye metoder, tiltag og diverse forslag til, hvor shoppartnerne kan gøre hele vores full-service koncept til et endnu bedre økosystem for vores 3000+ shopejere.

Undertegnede taler med to af partnerne, som er særdeles aktive ved dagens partnerevent.

Hvad får du ud af at være shoppartner her hos DanDomain?

“Jeg får kunder ud af det. Kunder her fra DanDomain. Og så får jeg også det ud af det, at jeg er en del af  DanDomain’s succes. Jo større DanDomain bliver, des større bliver jeg. Jeg kunne have valgt alle mulige andre steder, men jeg synes bare, at det passer godt til de kunder, jeg har,” siger indehaver af Dyngby.com, Simon Dyngby, som har været shoppartner siden 2009 og har haft flere end 500 kunder igennem.

simon

Føler du, at der bliver lyttet til de ting, du har at sige?

“Ja, det synes. Jeg skal nok råbe højt, hvis det endelig er. Vi driver virksomhed på forskellige måder, så vi har også forskellige indgangsvinkler til det. Men jeg synes helt sikkert, at der bliver lyttet til alle.  Og der er gode muligheder for, at man kan lave noget samarbejde på tværs med de andre partnere, så det er rigtigt godt,” fortæller Simon Dyngby, som er ekspert i at lave webshop designs til DanDomain shops.

Jeg taler også med ejeren af Mediafunction.dk, Jakob H. Pedersen, som har været partner i godt fire år og haft fingrene i mere end 200 kunders AdWords konti. Og det er ofte forhold, der varer ved, da det er en længerevarende proces.

jak

Hvad får du ud af at være shop partner her hos DanDomain?

“Den største fordel ved at være partner er, at mit arbejde er enormt afhængigt af, at kunderne har en optimal platform, et lækkert design og nogle fede funktioner. Da jeg arbejder med at tiltrække trafik til de her shops, så afhænger mit resultat af, at shoppen konverterer godt. Se det her med at have et netværk af andre partner, som er dygtige til det, de laver, det ser jeg som den største fordel.”

Kunne du ikke have valgt et andet partnernetværk?

“Der er ingen tvivl om, at vi er det rigtige sted. Vi vil jo gerne være der, hvor e-handelsbranchen den er, og det er blandt andet her hos DanDomain. Vi oplever vækst i vores bureau, hvor vi hjælper rigtig mange webshops med AdWords og Analytics. I den forbindelse er det på alle måder positivt for os at være en del af økosystemet hos DanDomain,” slutter Jakob H. Pedersen af. 

Kan alle så blive partner?

I princippet ja. Men vi er meget selektive i vores udvælgelse, og det er kun de allerbedste på deres felt, der slipper gennem nåleøjet. Dels for at opretholde den vanlige høje standard. Og så selvfølgelig for at kunne tilbyde vores kunder de bedste ydelser på markedet.

Kan du se muligheder i at være partner her hos os, og mener du, at du har noget godt at tilbyde, så tag en helt uforpligtende snak med vores Partner Manager, Henrik Krarup Leth, som du kan kontakte på:

Tlf. 88 82 04 40 el. 31 78 23 06

Email: hkl@dandomain.dk

Læs mere om de forskellige partnermuligheder

Er du kunde eller shopejer, så læs mere om, hvad partnerne kan gøre for dig lige her.

Opret webshop her- prøv gratis i 30 dage

 

Dennis Wormark Larsen

Dennis Wormark Larsen

Content Manager at DanDomain
34 år, bor i Aarhus - ansat i DanDomain A/S siden primo 2015 - uddannet journalist på TV2 - 6+ års erfaring med content marketing hos bl.a. Jubii A/S - virksomhedskonsulent - har egen start-up - blogger i DanDomain-regi og har en PR på 1:17:35 på halvmarathon.
Dennis Wormark Larsen

Latest posts by Dennis Wormark Larsen (see all)

Dennis Wormark Larsen

34 år, bor i Aarhus - ansat i DanDomain A/S siden primo 2015 - uddannet journalist på TV2 - 6+ års erfaring med content marketing hos bl.a. Jubii A/S - virksomhedskonsulent - har egen start-up - blogger i DanDomain-regi og har en PR på 1:17:35 på halvmarathon.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.