Få fælles lagerstyring og kassesystem til din webshop

Du sparer tid (masser af tid) med et kassesystem, der forbinder din webshop, din fysiske butik, lagerstyring og regnskabsprogram. Læs mere her ✓


Prisvinder: Månedens App, juli 2018

Butik og webshop: Fælles lager og kassesystem

Du sparer tid (masser af tid) med et kassesystem, der forbinder din webshop, din fysiske butik, lagerstyring og regnskabsprogram.

Derfor har vi kåret Amero som månedens app.
Den gør hverdagen lettere.

Og hvorfor er Amero et ganske særligt kassesystem? Få svaret her! 


Fordele - Integreret kassesystem til webshop

En integration mellem din webshop og kassesystemet i din fysiske butik er tidsbesparende.

Du slipper for mange administrative opgaver.

Dine varer skal du kun oprettes ét sted og du behøver kun ét fælles varelager. Integrationen gør nemlig, at informationer omkring varer, priser og lagerantal m.m. altid holdes opdateret i begge systemer, og at du kan styre din stamdata ét sted.

  • Spar tid på at oprette varedata to steder.
  • Undgå manuelt tastearbejde og irritationer.
  • Sælger du en vare i din fysiske butik eller i din webshop, så holdes lagerantallet altid opdateret begge steder.
  • Undgå utilfredse kunder ved at sælge en vare, som allerede er solgt det ene eller andet sted.

Se video - Når det skal være nemt og smart
Amero kassesystem

Integrationen er baseret på FlexPOS og letter altså din arbejdsbyrde og gør det nemmere for dig at fokusere din tid på din forretning - og på at skabe salg og omsætning.

Med andre ord er dette den rette løsning, hvis du ønsker et kasseapparat, som er integreret med din webshop.


Kassesystem og webshop - 2 muligheder

Løsningen kan sættes op på 2 forskellige måder afhængigt af dine behov.

  1. Det hele styres via webshoppen
  2. Det hele styres via kassesystemet

Men - hvilken løsning skal du vælge?

1) Kassesystem med styring fra webshoppen

Til dig, der har en eksisterende Dandomain webshop.

Der er mange webshops, der udvider deres online forretning med en fysisk butik. Det giver ofte stor værdi at komme tættere på kunderne.

Du styrer al din master-varedata direkte fra din Dandomain webshop. Det eneste krav til, at du kan benytte integrationen er, at du benytter Dandomains webshop løsning.

Hvornår skal man styre det fra webshoppen?

  • Hvis du har én fysisk butik og én Dandomain webshop.
  • Hvis din webshop er den primære salgskilde. Det vurderes individuelt i forhold til den fysiske butik og daglige varehåndtering.
  • Hvis du ønsker en billig integrationsløsning, hvor kassesystemet udgør en mindre rolle i løsningen.

Da det er en tovejs-integration (Flex POS integration), kan kassesystemet automatisk hente dine varer fra webshoppen og samtidig sende data retur, når du har haft et salg i butikken. Dette sikrer, at lagerantallet nedskrives og synkroniseres med dine online salg.

Tovejs-integration mellem Flex POS og DanDomain Webshop

Bonus feature:
Amero kassesystem har et administrationssystem, hvor du har en salgsoversigter fra den fysiske butik fordelt på varer, brands, sælger m.m.

2) Styring udenom webshoppen

Her styrer du din master-varedata direkte i kassesystemets online backend.

Det vil sige, at du får en integrationsløsning, hvor du både opretter og vedligeholder dine varer samt stamdata i Ameros online administration, kaldet BackOffice. Herfra sendes de nyoprettede varer og varerettelser til både kassesystemet og til din Dandomain webshop.

Hvornår skal det styres via kassesystemet?

  • Ved flere butikker og deraf flere lagerlokationer. Den enkelte butik har overblik over eget lager vha. kassesystemet. Der tages også højde for vareflytning mellem butikkerne. Webshoppens lagerstyrring opsættes efter præcist dit behov.
  • Hvis din fysiske butik er din primære kilde til omsætning, så giver det ofte bedst mening at placere sin styring heri kontra i webshoppen.
  • Hvis du ønsker at lave statusoptællinger ved brug af en håndterminal, understøtter BackOffice dette. Dvs. at du scanner dine varer, taster et antal for hvert enkelt og placerer scanneren i en holder. Så uploader den selv de faktiske tal direkte ind i dit lager.

Krav for FlexPOS til Dandomain integrationen:

  • Du har en Dandomain Webshop eller får en
  • Import export (modul som tilkøbes Dandomain Webshop)
  • Lagerstyring via Ameros Kassesystem

Webshop integrationen håndterer desuden Dandomain Variantvarer, således du kan køre farve og størrelse over i systemet, samtidigt med at du bibeholder lagerstyring pr. individuel vare.

Når en vare sælges på webshoppen, nedskrives lagerværdien i BackOffice, og det opdaterede lagerantal sendes retur. Samme princip følger ved salg fra kassesystemet.

Styring uden om webshoppen

Bonus feature:
Webshoppen kan have sin egen lagerstyring, separat fra butikkerne. Alternativt kan lagerværdien sammenkædes med lageret fra én specifik butik, eller du kan trække den samlede værdi fra alle dine butikker.


Sådan får du Amero kassesystem

Ønsker du at få alle fordelene med denne app, kræver det, at du har eller får et kassesystem fra Amero.

Startpakke: Kassesystem + udstyr
Du kan få en startpakke, som indeholder et kassesystem hos Amero, samt de fysiske hardware dele:

  • En touch computer
  • Bonprinter
  • Pengeskuffe
  • Stregkodescanner

Webshop, kassesystem og lagerstyrring

Sådan kommer du i gang:

Inden du bestiller Amero App'en i Dandomains AppStore, er det vigtigt du kontakter Amero, så I sammen kan afdække hvilken løsning der passer bedst til dig og din forretning.
Selve integrationen til din Dandomain shop koster kr. 199,- pr. md., forudsat at du køber eller har købt din Amero startpakke. Se pris på startpakke >>

Har du brug for hjælp?
Amero rådgiver dig omkring kassesystemet. Få en uforpligtende snak omkring dit system, dine behov og din webshop. Læs mere om kassesystemet på Ameros hjemmeside eller kontakt dem på tlf. 77 34 34 80 eller info@amero.dk

Læs mere om Amero kassesystem til Dandomains webshop >>


DanDomain logo
Vil du være en del af Dandomain og få adgang til apps i massevis?
>> Bestil 30 dages gratis webshop demo

 

Lignende indlæg