Webshop og fysisk butik i samme løsning
Webshop og fysisk butik i samme løsning
Undgå bøvl og manuelt arbejde! Vores kassesystem er 100% integreret med din Dandomain webshop. Det betyder, at dine priser, produkter, lagerantal, kunder og salg automatisk synkroniseres mellem din fysiske butik og webshop. Vi har bygget det på en måde, så du kan bruge det på din mobil, tablet eller bærbar.
Simpelt kassesystem
Vores POS system er et brugervenligt kassesystem, der gør det nemt for dig at sælge dine varer fx i butik. Købsprocessen sker i kun 2 trin:
- Vælg de varer, du vil sælge via det flotte og intuitive produktbibliotek og modtag betaling med kontanter, kreditkort, MobilePay, Apple Pay eller Google Pay.
- Udskriv eller send kvittering til kunden via e-mail.
Du kan nemt indsamle kundernes e-mailadresser og bruge dem i en e-mail marketing kampagne, der får kunderne til at vende tilbage til dig.
"POS systemet har været meget omkostningseffektivt for os"
“Til dagligt bruger vi Dandomains eget POS system. Det sikrer at både webshop og fysisk butik er synkroniseret i lagerbeholdning, ordrer osv. POS systemet har været meget omkostningseffektivt for os, og vi har valgt at indkøbe en iPad som fungerer som kasseapparat. Vi har derfor været fri for at investere i store dyre kassesystemer, og betjeningen er yderst simpel.”
- Rasmus B. Rasmussen, ejer,
Støvlsig Hestefoder
Funktioner gearet til online og fysisk salg
Flere integrationer til POS-systemer
Vores eget POS-system er simpelt og nemt at komme i gang med. Har du brug for et mere avanceret kassesystem, så har vi integrationer til FlexPOS, iPOS & POSONE. Se alle integrationer her >>
Ubegrænset medarbejder logins
Hos os er der ikke nogen begrænsning på, hvor mange medarbejdere der kan logge ind i webshoppen eller POS-systemet.
Flere lagre på samme tid
Vores webshop har en funktion, der hedder Lagerlokationer. Den er uundværlig i samspillet mellem webshop og fysisk butik. Funktionen kommer til sin ret, hvis du har flere lagre fx et lager til din fysiske butik og et lager til din webshop. Her kan du sætte forskellige leveringstider mv. på hvert sit lager. Lagerlokationer findes i webshoppakken Success. Tal med en e-handelsspecialist >>
Funktioner, der gør fysisk salg til en leg
- Genbestil: Lav hurtig genbestilling baseret på din salgshistorik til kunden
- Kunder: Vælg kunder, der har handlet hos dig tidligere - online eller i butik eller tilføj nemt nye kunder
- Scanner integration: Brug en scanner til at scanne produkter ind ved salg gennem kassesystemet (kræver du har indtastet EAN numre i din shop)
- Selvbetjening: Mulighed for at indstille vores POS system til selvbetjening i fysisk butik
- Salgsrapporter og økonomisystem: Se salgsrapporter pr. dag eller måned og få sendt data direkte til dit økonomisystem, f.eks. e-conomic, Billy, Dinero og Uniconta.
Kom i gang med dit fysiske salg på 5 minutter
Nem og billig installation af kassesystem
En klar fordel ved vores POS system er, at du kan komme i gang på ingen tid. Har du i forvejen en Dandomain webshop, så er det bare plug-and-play. Ingen specialudstyr er påkrævet. Du kan bruge din egen computer, bærbar, tablet eller sågar mobiltelefon. Det koster kun 249 kr. pr. måned, og der er intet oprettelsesgebyr.
Simpelt kassesystem til messer eller kundemøder
Vores POS system er webbaseret, så det kan bruges på din mobil, tablet eller bærbar. Det er handy, når du er til en messe eller et fysisk- eller telefonisk kundemøde.
100% integreret med din DanDomain webshop
Undgå fejl i lagerantal og manuelt tastearbejde. Vores POS system og Dandomain webshop spiller 100% sammen og synkroniserer automatisk pris, produkter, lagerantal, kunder og salg.
Gratis, dansk support
Hos os er du altid velkommen til at ringe eller skrive, hvis teknikken driller. Vi har åbent alle dage i ugen - og vi snakker dansk. Har du både webshop og kassesystem hos os, så skal du altså bare ringe et sted hen for at få hjælp.
FAQ - Ofte stillede spørgsmål
Er POS systemet integreret med min Dandomain webshop?
Ja, de er 100% integreret, da de bygger på ét og samme system. Det vil sige, at dine priser, produkter, lagerantal, kunder og salg altid synkroniseres automatisk mellem din webshop og kassesystem.
Jeg har Start-up webshoppakken, kan jeg få POS systemet?
Lagerstyring - hvordan fungerer det, når jeg styrer mit lager fra fx e-conomic?
Dette vil fungere på samme måde som det gør, når der oprettes en ordre på webshoppen: e-conomic synkroniseres med systemet og lageret opdateres.
Kan jeg se salgsstatikker fra POS systemet?
Ja, det kan du. Du kan se salgsrapporter pr. dag og pr. måned. Du kan se de bedst sælgende produkter pr. dag, uge eller måned. Du kan også se antal ordrer og gennemsnitlig værdi pr. dag, uge eller måned.
Kan jeg bruge en stregkodescanner sammen med POS systemet?
Ja, det kan du. Med en stregkodescanner kan du scanne produkter ind i kassesystemet. Det kræver, at du har indtastet EAN numre i din webshop.
Kan jeg koble en fysisk kreditkort-terminal til POS systemet?
Ja, det kan du. Du bestemmer selv, hvilken kortterminal du ønsker at koble til systemet.
Kan jeg skifte medarbejder uden at logge ud?
Ja, det kan du. Funktionen vil tillade dig at skifte medarbejder uden at skulle indtaste en adgangskode.
Kan jeg koble en bonprinter til POS systemet?
Det kan du sagtens! Udskriv nemt dine kunders kvitteringer. Du kan både bruge en almindelig printer eller en bonprinter.
Start din webshop
Eller flyt til os:
Skift fra Shopify til Dandomain >>
Skift fra WooCommerce til Dandomain >>
Interesseret i at høre mere?
Vi er her for din skyld, og du kan kontakte os alle ugens dage - året rundt.
Kontakt os her >>