E-handel, hosting og alt midt i mellem

 

26. maj 2020
Opdateret 9. juni 2020

Slip for fejl i dit næste nyhedsbrev – hent den ultimative tjekliste til e-mail marketing

Gæsteindlæg v/Ole Dalgas, Marketing Manager hos Heyloyalty

I en verden hvor alting går hurtigere og hurtigere, stiger risikoen for fejl markant. Ikke mindst når du skal lave dine nyhedsbreve – den for mange ligesindede e-købmænd vigtigste indtjeningskanal.

Det er desværre ikke kun de små dumme sjuskefejl, men også dem, der kan koste din webshop både penge og omdømme.

Det kan være alt fra: 

  • Slåfejl
  • Grammatiske fejl
  • Tekst, der ikke er forståelig
  • Forket målgruppe/forkert valgt liste
  • Forkert afsendernavn
  • Glemt preheader
  • Glemt at tjekke links
  • Ingen UTM-tracking (så du kan følge trafikken i Google Analytics)

Nu får du, kære DanDomain-webshop-ejer, her en hjælpende hånd.

Hent den ultimative tjekliste til e-mail marketing med hele 21 punkter du bør have styr på, inden du klikker på ’Send’-knappen. Det kan spare dig for mange ærgrelser og frustrationer.

Tjeklisten er baseret på egne erfaringer i Heyloyalty med tusindvis af nyhedsbreve, samt med inspiration fra antispam-eksperterne Litmus.

Download og print – eller tjek listen online

Du kan vælge at printe tjeklisten ud. Laminér den fx, og brug en whiteboard-tusch til at sætte flueben. Fordelen er, at du så kan genbruge den. Eller gem den på dit skrivebord og åbn den næste gang du skal lave et nyhedsbrev.

Så bliver du forhåbentlig endnu mere tryg og sender flere nyhedsbreve. Dét er der nemlig rigtig god forretning i. Og hvis du er i tvivl om, hvorfor e-mail marketing er så effektivt, kan du blive klogere her

Held og lykke med dit næste (tjekkede) nyhedsbrev.

Bliv en haj til e-mail marketing her og nu (helt gratis)

DanDomain har i samarbejde med deres e-mail specialister udarbejdet et gratis kursus til dig, så du kan blive endnu dygtigere til at sende nyhedsbreve, der virker. 

Kurset er opdelt i 5 online lektioner, som du kan tage i dit eget tempo. Find kurset her >>

Du lærer, hvordan du udnytter den absolut billigste og mest effektive metode til at markedsføre din webshop - nemlig e-mail marketing.

Efter lektionerne er du klædt på til at: 

  • Få flere tilmeldinger til dit nyhedsbrev 
  • Følge markedsføringsloven og undgå bøder 
  • Opsætte nyhedsbreve
  • Automatisere dem
  • Sende 'tabt kurv'-reminders 

Find de 5 gratis lektioner her >> 

Gæsteindlæg af Ole Dalgas
Marketing Manager hos Heyloyalty, der har mange års erfaring med, hvad nyhedsbreve skal indholde, og hvordan du opsætter og analyserer det.

Frederikke Brokmann
Frederikke Brokmann
Praktikant inden for Marketing. Laver content og kreativ markedsføring til vores blogs, hjemmeside, sociale medier, nyhedsbreve og lign. Kommunikationsstuderende fra Danmarks Medie- og Journalisthøjskole, der elsker at kommunikere, markedsføre og målrette budskaber til den rigtige målgruppe.

Andre har også læst

Opsætning og brug af Google Search Console i DanDomain Webshop

Som jeg var inde på i mit oplæg til DanDomains Uddannelsesdag 2021, så ville jeg som webshopejer vælge Go...
Læs mere

A/B testing: Din måde at sikre resultater

En webshop er for mange virksomheder den bærende salgskanal, og der kan være mange holdninger til hvordan...
Læs mere

Micro-influencers kan hjælpe din forretning: Sådan går du strategisk til værks

Der findes ikke et bedre kvalitet stempel for dit brand end en personlig anbefaling. Netop dette er en af...
Læs mere