Derfor vakte succes-webshop stor interesse hos Børsen


Børsen har fået øjnene op for en gammel detailvirksomhed, som i mange år har solgt designermøbler og interiør til både private og erhverv.

Interiorshop.dk, som den nye butik hedder på nettet, gik digitalt for lidt over et år siden – og siden da er der løbet rigtig meget vand i åen. Så meget at selveste Børsen har vist interesse for den imponerende vækst, som virksomheden har oplevet på kort tid.

Interiorshop.dk hyrede virksomheden Media Function fra Silkeborg, som er eksperter i online markedsføring – navnligt AdWords. Det har vist sig at være en kæmpe succes. Hver gang Interiorshop.dk smider 1 kr,- efter AdWords, kommer der 20 kr,- igen.

Vi besøgte virksomheden, der ligger syd for Horsens, og fik en snak med dem og Media Function om, hvordan det har været at få omgående succes ved at tage butikken online.

Se videoen her øverst på siden.

Lav din egen webshop gratis her

 

Dennis Wormark Larsen

Dennis Wormark Larsen

Content Manager at DanDomain
34 år, bor i Aarhus - ansat i DanDomain A/S siden primo 2015 - uddannet journalist på TV2 - 6+ års erfaring med content marketing hos bl.a. Jubii A/S - virksomhedskonsulent - har egen start-up - blogger i DanDomain-regi og har en PR på 1:17:35 på halvmarathon.
Dennis Wormark Larsen

Latest posts by Dennis Wormark Larsen (see all)

Dennis Wormark Larsen

34 år, bor i Aarhus - ansat i DanDomain A/S siden primo 2015 - uddannet journalist på TV2 - 6+ års erfaring med content marketing hos bl.a. Jubii A/S - virksomhedskonsulent - har egen start-up - blogger i DanDomain-regi og har en PR på 1:17:35 på halvmarathon.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *