Din webshop har fået nyt udseende

(Tryk på billedet her ovenfor for at få en videopræsentation af din nye shop-oversigt)

Du har sikkert bemærket, at din webshop ser anderledes ud, når du logger ind i din administration.

Vi mener, at vi har gjort det nemmere for dig, så du kan få mere ud af din forretning.

Når du logger ind i din shopadministration i din shop, kommer der en masse tal og grafer frem. Det er nogle relevante statistikker for din shop, som giver dig overblik over, hvor godt det går med din webshop. Du kan bl.a. se, hvor mange besøgende du har haft, og hvor mange af dine besøgende der faktisk køber, når de er i din shop. Så kan du også se din omsætning, hvor mange ordrer der er blevet lagt, og hvor mange penge hver kunde bruger i gennemsnit.

Vi har gjort det på den måde, fordi vi er overbevist om, at de her tal er vigtige for dig at vide om din forretning. Kan du fx se, at der en del kunder, der lægger en vare i kurven, men ikke køber den, så er der måske noget galt i den måde, de skal betale på – eller også er det for svært for dem at finde rundt i din shop.

Antallet af gennemførte ordrer fordelt på alle DanDomain webshops ligger i gennemsnit på 2,5%.

Vi har også lavet en oversigt over, hvilke af dine produkter der sælger bedst, og hvilke der ikke sælger så godt. Dem kan du se under “Top/Flop produkter”. Du kan altså bruge de tal, du får præsenteret, når du logger ind, til at se nærmere på, hvor din shop bør gøres bedre på den ene eller anden måde – alt afhængigt af, hvilke tal det ikke går så godt for.

Formålet med det udseende er som sagt at præsentere dig for nogle værdifulde informationer og data, som du kan bruge til at gøre din shop endnu bedre.

Start webshop her – prøv gratis i 30 dage

Nyhedsarkiv

Med mantraet:”Mindre støj – mere fokus” har vi “gemt” nyhedsarkivet af vejen. Det betyder, at du fremover ikke behøver at se vores nyheder, hver gang du logger ind i din administration. Når du har læst en nyhed, vil denne blive gemt, og du vil kunne se denne igen ved at klikke på den lille klokke i oppe din venstremenu.

Nye emailskabeloner til f.eks. ordrebekræftelser

Vi har også været i færd med at give emailskabelonerne et ansigtsløft, så de er mere indbydende at se på. De nye skabeloner er responsive, det vil sige, at udseendet af skabelonen tilpasser sig, uanset om din kunde ser den på en smartphone, tablet eller desktop. Skabelonerne er lavet ud fra principper om enkelhed og brugervenlighed. – se dem under designs > emailskabeloner.

Hvis du har brug for råd og vejledning, kan du selvfølgelig altid kontakte DanDomains salgsafdeling på salg@dandomain.dk eller 87 77 90 45.

Dennis Wormark Larsen

Dennis Wormark Larsen

Content Manager at DanDomain
34 år, bor i Aarhus - ansat i DanDomain A/S siden primo 2015 - uddannet journalist på TV2 - 6+ års erfaring med content marketing hos bl.a. Jubii A/S - virksomhedskonsulent - har egen start-up - blogger i DanDomain-regi og har en PR på 1:17:35 på halvmarathon.
Dennis Wormark Larsen

Latest posts by Dennis Wormark Larsen (see all)

Dennis Wormark Larsen

34 år, bor i Aarhus - ansat i DanDomain A/S siden primo 2015 - uddannet journalist på TV2 - 6+ års erfaring med content marketing hos bl.a. Jubii A/S - virksomhedskonsulent - har egen start-up - blogger i DanDomain-regi og har en PR på 1:17:35 på halvmarathon.

10 tanker om “Din webshop har fået nyt udseende

  • 10. februar 2016 at 18:41
    Permalink

    Hejsa.
    Jeg er en af dem der er blevet “opgraderet”.
    I udgangspunktet er det rigtig fint, men jeg savner voldsomt muligheden for at vælge “i dag” som vist statistik.
    Altså så jeg kan se antallet at besøg/ordre/omsætning “lige nu” (som i det gamle modul, øverste højre hjørne).
    Jeg ved der er mange andre der savner det, samt genvejen til betalings modulet og pacsoft (det er jeg så ligeglad med)

    Mvh.
    Jens

    Svar
    • 11. februar 2016 at 07:53
      Permalink

      Hej Jens,
      Tak for dine input – jeg vil viderebringe dem til udviklerne.
      Jeg kan oplyse dig, om at de holder et evalueringsmøde, hvor de gennemgår den feedback, de har fået indtil videre.

      Rigtig god dag.

      Mvh
      Dennis

      Svar
  • 11. februar 2016 at 10:24
    Permalink

    Har I glemt at det er WEBSHOPS der er jeres kunder. Vi har brug for hurtig overblik over dagens ordre og dagens besøg + let adgang til de links der før lå i højre side som pay, support mm.
    De andre statistikker kan vi finde mange andre steder, når vi har tid til at surfe rundt efter dem. Det er en OMMER Dandomain!! Overvejer andet produkt på trods af at jeg i mange år har været kunde hos jer og har været glad for at bruge netop jeres system – men det I har lavet nu er ikke brugbart for os der lever af af det….
    Håber I lytter til kunderne og ikke jeres smarte udviklere…..!!

    Svar
    • 11. februar 2016 at 10:34
      Permalink

      Hej Helle
      Vi vil gerne slå fast, at vi bestemt lytter til jeres behov, og at vi har noteret samtlige tilbagemeldinger.
      Vi samler nu jeres feedback og evaluerer på det i løbet af de næste par uger, da det ikke er alle, der har fået opgraderingen endnu.

      Mvh.
      Dennis

      Svar
  • 11. februar 2016 at 17:01
    Permalink

    Tak for opgraderingen – Jeg synes min klokke blive ved med at stå og ringe – det kan man godt blive lidt træt af og det er selvom jeg trykker på den ret mange gange. I Chrome kommer nyhedsarkivet iøvrigt ikke frem – ved ikke om det bare er hos mig. Iøvrigt er jeg da lidt ked af at mine to-to liste er væk, men det må jeg jo så overfører til Outlook. De nye mail skabeloner ser pæne ud – dog tror jeg ikke det staves “ordrebekræftigelse” så læs evt. lidt korrektur på skabelonerne 😉 Men ellers er fornyelse da som regel en god ting, men overvej evt. at give brugerne mulighed for selv at til og fravælge det der skal være på dashboardet – så ville alle kunne blive glade i det lange løb. Mvh., Carl-Johan

    Svar
    • 11. februar 2016 at 18:14
      Permalink

      Hej Carl-Johan,

      Tak for dine gode input.
      Jeg noterer dem og bringer dem videre til evaluering.

      Mvh.
      Dennis

      Svar
  • 18. februar 2016 at 08:08
    Permalink

    Jeg savner i den grad det gamle dashboard. Der er alt for meget statistik, det kunne jeg finde andre steder, hvis/når jeg havde tid. Jeg har brug for en “i dag” statistik. Hurtig gennemtjek og hurtig vej til betaling.

    Venlig hilsen Lone

    Svar
    • 18. februar 2016 at 08:10
      Permalink

      Hej Lone,

      Tak for din feedback på det nye dashboard.
      Vi får løbende feedback, og vi noterer alt det, vi får ind.
      Det er kun en fjerdedel, der har fået det nye, så vi afventer den fulde respons, hvorefter vi evaluerer på feedbacken.

      Mvh.
      Dennis

      Svar
  • 19. februar 2016 at 10:35
    Permalink

    Jeg melder mig til koret. Synes bestemt ikke at det nye Dashboard er noget at råbe hurra for. Kan faktisk ikke sige noget positivt om det, sammenlignet med det gamle.

    Jeg vil være ekstremt skuffet hvis den gamle “Links” boks ikke bliver genindført – Jeg så dog helst at I gik tilbage til alle de gamle kasser, om det så skal være responsivt eller ej.

    Svar
  • 22. februar 2016 at 17:05
    Permalink

    Det må dælme kunne gøres bedre!!!!
    Mindre støj, mere fokus – ikke på min skærm. Jeg tænker der er mange der er interesseret
    i selve dagens tal – resten kunne i gemme under statistikken også har man selv mulighed for
    at hente det frem når tiden er.
    Der mangler desuden genvej til betaling,som jeg slet ikke forstår i ikke mener er aktuel eller
    nødvendig.
    Har været kunde hos jer i mange år men denne her opdatering er da helt skudt forbi!

    Svar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.